Książka ta uczy lekarzy umiejętności komunikacyjnych, które poprawią relacje z pacjentami i zwiększą skuteczność programów terapeutycznych. Pracownicy służby zdrowia muszą nauczyć się umiejętności komunikacyjnych, które pozwolą tworzyć oparte na współpracy i wzajemnie...
Aktualności
Health Communication for Health Care Professionals
Opierając się na filozofii autora, zgodnie z którą komunikacja jest umiejętnością kliniczną niezbędną do skutecznego świadczenia opieki zdrowotnej, niniejszy obszerny tekst omawia teorie i umiejętności potrzebne wszystkim pracownikom służby zdrowia. Jako jedyny tekst...
Interpreting Health Benefits and Risks
Ten aktualny przewodnik po komunikacji w medycynie zorientowanej na pacjenta opisuje zagrożenia dla zdrowia wynikające z szeregu testów przesiewowych, procedur i schematów leczenia. Omawia rosnącą tendencję do angażowania się pacjentów we własną opiekę, szczególnie w...
What Patients Say, What Doctors Hear
Pomimo zafascynowania współczesnej medycyny nowoczesnymi gadżetami, najpotężniejszym narzędziem diagnostycznym jest rozmowa lekarz-pacjent, która może odkryć dużą część chorób. Jednak to, co mówią pacjenci i to, co słyszą lekarze, to często dwie zupełnie różne rzeczy....
Health Communication in the 21st Century
Całkowicie poprawione drugie wydanie tego popularnego tekstu zawiera materiały na takie tematy jak komunikacja kryzysowa, reforma opieki zdrowotnej, globalne problemy zdrowotne i kwestie polityczne w komunikacji zdrowotnej. Nowe studia przypadków, przykłady i...
Doctors and Patients
Książka po raz pierwszy rozważa relację lekarz / pacjent w długim okresie i z szerokiej perspektywy geograficznej. Historycy, antropolodzy i lekarze zastanawiają się nad czynnikami, które od epoki klasycznej do współczesności zmieniły stosunek opieki i osadzone w niej...
Vital Conversations. Improving Communication Between Doctors and Patients
System opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych jest zdecydowanie najdroższy na świecie, ale jego wyniki są zdecydowanie przeciętne w porównaniu z innymi krajami. Dennis Rosen argumentuje, że słaba komunikacja między lekarzami a pacjentami leży u podstaw tej...
Smith’s Patient-Centered Interviewing. An Evidence-Based Method
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem wprowadzającym i obejmującym podstawy przeprowadzania wywiadów z pacjentami. Ten cieszący się największą liczbą dowodów przewodnik na ten temat, zatwierdzony przez Academy of Communication in Healthcare wykorzystuje sprawdzone...
The Doctor’s Communication Handbook
Ten bestsellerowy tytuł stał się najlepszym przewodnikiem po komunikacji z pacjentem dla wszystkich lekarzy, bez względu na ich doświadczenie i miejsce praktyki. Bardzo szanowany przez wielu i ceniony za lekki, konwersacyjny ton, to całkowicie zaktualizowane i...
The Doctor Still Knows Best. How Medical Culture Is Still Marked by Paternlism
Książka ta poszukuje odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób kultura medyczna może być nadal naznaczona paternalizmem, pomimo skoncentrowanych wysiłków społeczności medycznej, aby postawić lekarza i pacjenta na równiejszej pozycji? Niedawny nacisk w medycynie dotyczył...
Patient-Centered Communication. The Seven Keys to Connecting with Patients
Praktyczne źródło, które zawiera klucze do lepszej komunikacji między pacjentem a lekarzem w opiece zdrowotnej i angażuje czytelników nie tylko na poziomie intelektualnym, ale także emocjonalnym. Książka skupia się na siedmiu podstawowych elementach, które stanowią...
Medical Improv. A New Way to Improve Communication
Medical Improv to nowe narzędzie nauczania, a jego empiryczne działania są bardzo obiecujące w przypadku ciągłych wyzwań, przed którymi stoimy w służbie zdrowia, promując „miękkie” umiejętności związane z inteligencją emocjonalną, komunikacją, współpracą i...
The Doctor’s Communication Handbook
W miarę jak pacjenci stają się uczestnikami, lekarze coraz częściej dostosowują się do nowych ról i form komunikacji - od mówców i zarządców po powierników i tłumaczy. Siódme wydanie podręcznika komunikacji lekarza bezpośrednio odnosi się do najnowszych osiągnięć w...
The New Consultation. Developing Doctor Patient Communication
Książka ta jest istotną pomocą dla wszystkich lekarzy, aby zwiększyć skuteczność konsultacji i sprawić, że będą bardziej skoncentrowani na pacjencie. Obejmuje podstawy teoretyczne, a także praktyczną pomoc. Konsultacja to „centralny akt medycyny”: spotkanie pacjenta z...
When Doctors Don’t listen. How to Avoid Misdaignoses and Unnecessary Tests
Opierając się na prawdziwych historiach o błędnych diagnozach, autorzy pokazują, jak aktywny udział pacjentów w procesie diagnostycznym może zapobiec tym błędom. Wen i Kosowsky oferują konkretne pytania kontrolne, które pacjenci mogą z łatwością uwzględnić podczas...