Książka ta traktuje o umiejętnościach poznania siebie i własnych wzorców reagowania w wysoce spornych sytuacjach. Dzięki przedstawionym działaniom edukacyjnym i rozdziałom poświęconym samoświadomości i samoocenie, czytelnicy będą w stanie lepiej zrozumieć, zmienić i ocenić wyuczone wzorce, wartości i gotowość do interakcji z pacjentami, zarówno w typowych, jak i trudnych sytuacjach. Wyuczone umiejętności samoświadomości i skutecznej komunikacji interpersonalnej pozwalają klinicystom, wykładowcom i studentom zapewnić współczujące i terapeutyczne leczenie oraz troskę o dobro pacjentów i ich rodzin. W książce przedstawione zostały cztery rozdziały dotyczące samoświadomości, aby pomóc czytelnikom w ocenie ich wartości i gotowości do dojrzałej interakcji z pacjentami w sytuacjach stresowych.
Patient Practitioner Interaction – An Experiential Manual for Developing the Art of Health Care
19 grudnia 2022