Osoby odpowiedzialne za komunikację w dziedzinie zdrowia publicznego i pracownicy służby zdrowia codziennie stają przed dylematami. Korzystając ze studiów książka ta analizuje, w jaki sposób komunikaty muszą być dostosowane do wyjątkowych potrzeb informacyjnych odbiorców, jeśli mają one mieć jakikolwiek realny wpływ. Mówiąc o zdrowiu przygląda się podstawowym teoriom komunikacji i zmiany zachowań i skupia się na tym, gdzie mają one zastosowanie, a gdzie nie. Sugerując kreatywne strategie i wytyczne dotyczące przemawiania do różnych odbiorców teraz i w przyszłości, Instytut Medycyny stara się przenieść komunikację zdrowotną w XXI wiek. W czasach, w których każdego dnia jesteśmy zasypywani wieloma wiadomościami, ta książka będzie kluczowym narzędziem dla wszystkich, którzy są zainteresowani komunikowaniem się z różnymi społecznościami na temat problemów zdrowotnych.
Speaking of Health: Assessing Health Communication Strategies for Diverse Populations
19 grudnia 2022